MEON EMS > Baza wiedzy > Idealna figura w 2 miesiace z treningiem EMS

Idealna figura w 2 miesiace z treningiem EMS

Idealna figura w 2 miesiace z treningiem EMS

Zbliżają się wakacje lub ważna uroczystość? Chcesz szybko wyrzeźbić sylwetkę? Już w 2 miesiące możesz wiele osiągnąć! Wystarczy, że zdecydujesz się na odpowiednią metodę treningową, którą jest trening EMS, i połączysz ją z właściwym planem żywieniowym. Podpowiadamy, jak osiągnąć idealną figurę w 2 miesiące.

    1. EMS – trening, który pozwoli Ci schudnąć w 2 miesiące

Trening EMS to innowacyjna metoda, która polega na łączeniu ćwiczeń z elektrostymulacją mięśni. Podczas zajęć do pracy angażowanych jest około 90% włókien mięśniowych równocześnie, co sprawia, że organizm pracuje intensywnie. Dzięki temu spala mnóstwo kalorii – znacznie więcej niż podczas treningu na siłowni. Trening personalny EMS przyczynia się również do rozprowadzenia płynów ustrojowych oraz wody, dzięki czemu ciało prezentuje się znacznie smuklej, a cellulit ulega redukcji.

Ważne jest, że zajęcia z wykorzystaniem elektrostymulacji mięśni to zawsze trening personalny. Są prowadzone przez wykwalifikowanego trenera, który dostosowuje moc i częstotliwość impulsów do osoby ćwiczącej, dbając o bezpieczeństwo, ale też skuteczność zajęć.

Trening EMS trwa tylko pół godziny (10 minut to rozgrzewka), więc jest doskonałym rozwiązaniem dla zapracowanych osób. Zajęcia odbywają się w wygodnym kostiumie, w którego kieszeni znajduje się konektor będący sercem systemu MEON EMS. To niewielkie akcesorium łączy się z aplikacją, którą kieruje trener personalny.

    2. Zadbaj o ujemny bilans kaloryczny

Jeśli chcesz zrzucić nadprogramowe kilogramy, nie zapominaj o ujemnym bilansie kalorycznym. Dzięki zajęciom z trenerem personalnym EMS będzie Ci znacznie łatwiej o to zadbać, jednak pamiętaj też o właściwej diecie. Szczególnie uważaj na węglowodany i tłuszcze, a dbaj o to, żeby w posiłkach znalazła się duża ilość białka. Ważne są warzywa, które zawierają mnóstwo cennych witamin, a także błonnik poprawiający perystaltykę jelit.

    3. Pamiętaj o zdrowych posiłkach

Ważny jest nie tylko ujemny bilans kaloryczny, lecz także komponowanie zdrowych posiłków. Wprowadź do diety źródła zdrowego tłuszczu – doskonale sprawdzi się awokado. Niech w posiłkach zawsze znajduje się warzywo, często urozmaicaj dania również owocami. Wybieraj spośród tych mniej kalorycznych. Winogrona i banany – choć pyszne i zdrowe – zawierają sporo kalorii. Lepiej więc sprawdzą się arbuz, truskawki lub porzeczki.

    4. Nawadniaj organizm

Odpowiednia ilość wypijanej na co dzień wody jest bardzo ważna w procesie odchudzania. Zalecana ilość płynów na dzień to około 2 litry. Zrezygnuj ze słodzonych napojów – przez nie znacznie podnosisz dzienny bilans kaloryczny. Czy wiesz, że cola w szklance o pojemności 250 ml ma aż 100 kcal? Jeśli jesteś przyzwyczajony do picia słodkich napojów, może być Ci trudno zrezygnować z nich od razu na rzecz wody. Warto więc na początku dodać wodzie nieco smaku, na przykład listkami mięty lub plastrami owoców.