MEON EMS > Baza wiedzy > Elektrostymulacja mięśni brzucha – szybki sposób na płaski brzuch

Elektrostymulacja mięśni brzucha – szybki sposób na płaski brzuch

Elektrostymulacja mięśni brzucha – szybki sposób na płaski brzuch

Brzuch jest dla wielu osób tą częścią ciała, której wysmuklenie jest trudne i zajmuje wiele czasu. Brzuszki w połączeniu ze zdrowym żywieniem nie dają Ci oczekiwanych efektów? Rozpocznij treningi EMS, które łączą ćwiczenia z elektrostymulacją mięśni brzucha. To dzięki nim szybko zauważysz, jak tkanka tłuszczowa znika, a Twoja sylwetka staje się smuklejsza. Dowiedz się więcej o innowacyjnej metodzie treningowej i jej oddziaływaniu na mięśnie brzucha.

Funkcje mięśni brzucha

Nim dowiesz się, dlaczego warto wykorzystać elektrostymulację do wysmuklenia brzucha, poznaj funkcje mięśni tej części ciała. Zapewniają one ciału równowagę – to dzięki nim jesteś w stanie utrzymać prostą sylwetkę. Mięśnie brzucha są też wraz z żebrami pancerzem dla organów wewnętrznych. Mają też za zadanie umożliwiać Ci zmianę pozycji leżącej na siedzącą, więc to z nich korzystasz, na przykład kiedy wstajesz z łóżka. Mięśni brzucha używasz również podczas wykonywania skrętów tułowia, oddychania i w trakcie mówienia.

Wzmocnienie mięśni brzucha dzięki treningowi EMS

Trening elektrostymulacji mięśni polega na wykonywaniu ćwiczeń, podczas których do Twojego ciała dochodzą impulsy elektryczne. To możliwe dzięki specjalnemu systemowi MEON EMS, na który składa się między innymi wygodny strój do ćwiczeń. Dopasowany do sylwetki kombinezon ma w sobie polimerowe elektrody – to właśnie przez nie impulsy docierają do mięśni, w tym mięśni brzucha. Kolejnym elementem systemu MEON EMS jest konektor, który łączy się bezprzewodowo z aplikacją kierowaną przez trenera personalnego. W ten sposób do mięśni docierają impulsy elektryczne, które pobudzają ciało do intensywnej aktywności.

Elektrostymulacja brzucha to tylko część treningu EMS. Równie ważne są ćwiczenia, których intensywność zależy od osoby ćwiczącej. Podczas treningu personalnego wykwalifikowana osoba czuwa nad Twoim bezpieczeństwem. Trener stale kontroluje, czy wykonujesz ćwiczenia w prawidłowy sposób, dzięki czemu ryzyko kontuzji staje się znacznie mniejsze. Pobudzenie do pracy głęboko położonych mięśni brzucha jest ważne, jednak do osiągnięcia płaskiego brzucha konieczna jest właściwa dieta. Zbyt duża kaloryczność posiłków sprawi, że wyrzeźbione i silne mięśnie będą ukryte pod warstwą tłuszczu.

Trening elektrostymulacji mięśni – dlaczego warto wybrać?

Elektrostymulacja brzucha połączona z ćwiczeniami to przede wszystkim skuteczna metoda na wysmuklenie trudnej do wyrzeźbienia części ciała. Trening personalny odbywa się w intensywności dobranej do potrzeb ćwiczącej osoby. Podczas zajęć mogą być wykonywane różne ćwiczenia, na przykład przysiad czy wykroki. Intensywność aktywności jest zawsze dopasowana do potrzeb osoby ćwiczącej w taki sposób, żeby trening EMS był jednocześnie efektywny i bezpieczny.

Trening elektrostymulacji mięśni trwa krótko, bo tylko 30 minut, dlatego jest doskonałym rozwiązaniem dla zapracowanych osób, które nie mogą sobie pozwolić na regularne wizyty na siłowni. Wystarczą Ci dwie wizyty tygodniowo w studiu EMS, żeby podjąć skuteczną walkę z niezadowalającym wyglądem brzucha. Podczas zajęć do pracy zaangażowanych będzie nawet 90% włókien mięśniowych, dlatego pobudzisz metabolizm i spalisz dużą liczbę kalorii, co ułatwi Ci utrzymanie ujemnego bilansu kalorycznego.

Płaski brzuch a dieta – o co należy zadbać?

Same ćwiczenia to nie wszystko, żeby cieszyć się płaskim brzuchem. Oprócz treningu EMS postaraj się pilnować kilku ważnych zasad żywieniowych. Przede wszystkim dodawaj warzywa do każdego posiłku – są mało kaloryczne, a bardzo zdrowe. Najlepiej, jeśli będą to warzywa sezonowe. Postaraj się wyeliminować z diety kaloryczne produkty – makaron z sosem serowym nie jest najlepszym pomysłem na obiad. Staraj się jeść zdrowiej – zamiast smażonych potraw wybieraj gotowane na parze, a słodycze zastąp owocami. Zrezygnuj ze słodzonych napojów i pamiętaj, żeby każdego dnia wypijać około 2 litrów wody.